Известие

Collapse
No announcement yet.

Картерна вентилация 2.4 жтд

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Картерна вентилация 2.4 жтд

    Знам,че има писано и преди,но предимно за ТС,а там ми се струва,че не е същото..Та маркуча от турбото към кулера външно си имаше отдавна масълце,кулера също и нагоре чак в колектора,било нормално това,ама вече 200-300 гр ги няма на пръчката и малко изпушва синъо.Свалих пластмасовата тръбичка с прехода,който влиза при турбото(не е задръстена).Свалих и капака на клапаните,всичко е чисто и незапушено там.Забелязах,че пластмасовата тръба към турбото,тръбата от капака на клапаните и тръбата от картера влизат в някаква кутия до горивният филтър.Това ли е масленият сепаратор,защото там влизат всичките тръби и мисля,че това е проблема? ...Да не би маслените пари да идват от тръбата на картера,капките се отделят от парата в сепаратора и влизат в капака на клапаните,а парата се засмуква от турбината и обратно в колектора отива?
    Attached Files
    Last edited by KoRny; d.m.y г., 15:12.
    Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

    Alfonso 156 2.4 140 -new breed

  • #2
    Това, че 300 грама масло ги няма и "изпушва синьо" няма никаква връзка с картерната вентилация според мен...

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
      Това, че 300 грама масло ги няма и "изпушва синьо" няма никаква връзка с картерната вентилация според мен...
      Според мене влиза в интейка през турбенцето
      156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

      OEM & Ventura Garage
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

      Comment


      • #4
        Колата преди тва не пушеше и нямаше такова омалсяване.Долял съм 200 грама и е на макс сега.Турбината скоро се сваля от майстор,няма луфтове,чиста е отвътре,така че от нея не е.Ще разглобявам тая кутия да видя вътре кво се случва ...
        Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

        Alfonso 156 2.4 140 -new breed

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение
          Колата преди тва не пушеше и нямаше такова омалсяване.Долял съм 200 грама и е на макс сега.Турбината скоро се сваля от майстор,няма луфтове,чиста е отвътре,така че от нея не е.Ще разглобявам тая кутия да видя вътре кво се случва ...
          Колега, моля те ако сваляш кутията направи малко снимки, че и аз искам да смъкна моята, но като я гледам ми прилича на залепена и неотваряема...
          sigpic
          166 2.4 JTD 20V 175hp. - от 2016
          ex. 156 2.4 JTD - от 2009 до 2016
          ex. 145 1.6 TS - от 2006 до 2015 | ex. Alfetta 2.0 - от 1992 до 2007

          Comment


          • #6
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=44005
            20000 км от както разпробих дупката с 8мм свредло ....никакви сини пушеци и повишен разход на масло.И моята тръбичка нямаше запушено,но послушах Бобо и я разпробих......край на проблемите.
            Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
            Alfa Romeo 156 2,4 JTD

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение
              Турбината скоро се сваля от майстор,няма луфтове,чиста е отвътре,така че от нея не е
              Колега, това че една турбина намя луфтове не гарантира, че няма да гори масло. Ако втулките са и ОК, ама сег,ентите са заминали, ще гори, та пушек ще се вдига. С очите си видях турбина, с перфектни луфтове, надуваща отлично, ама горяща по 300-400 гр на 1000 км, и вътре без видими течове.
              Все пак свали сепаратора и го почисти, поне не изисква някакви големи усилия и нищо не губиш, но ако не е от него, си имай едно на ум.
              Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
              Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
              Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
              Alfa Romeo 156, 2.0TS

              Comment


              • #8
                Ако турбината пропуска масло,защо като сваля тръбата на смукателната част се вижда вътре омасляване точно под самото преходче от сепаратора?Това говори,че маслото идва оттам и се стича надолу,засмуква се от турбината и натам е ясно накъде отива.Сега разпробих преходчето с 8ца бургия,доста се разшири,обаче отгоре май пак ще си се стича масълце.Неделята ще чистя колектора,кулера и ще разгледам тоя сепаратор капсулован ли е или може да се разглобява...
                Last edited by KoRny; d.m.y г., 15:22.
                Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

                Alfonso 156 2.4 140 -new breed

                Comment

                Working...
                X